пятница, 26 мая 2017 г.

Русцік .. працягваю эксперыменты... =)

Прывітанне... =) Зайшла расказаць вам пра яшчэ адзін свой эксперымент... =) Вырашыла паспрабаваць зрабіць паштоўку ў стылі Русцік... =)
 
 
Зрабіла паштоўку на аснове крафт паперы, выкарыстала невялікія абрэзкі ільняной тканіны двух адценняў, гафрыраваны кардон, негатыў ад чыпборду Майстэрні "Вензелік" галінкі, ліст са старой кнігі... Надпіс "З днём нараджэння", кветкі зробленныя ўласнаручна з ільнянога шпагату, пырскі чорным і белым акрылам і дотсы... Запрашаю разгледзіць яе з розных бакоў... =)  
 
 
 
 
 
 
Яшчэ раз анфас... =)
 

 
І не магу не расказаць, што ж стала натхненнем... Стыль задалі дзяўчаты-феі з Яраслаўскага скрап клуба і іх заданне вандроўка ... Пабачыўшы ваша заданне, прачытаўшы пра гэты стыль я падумала: "А чаму не?"... Спадзяюся, ў мяне атрымалася вытрымаць у працы неабходныя рысы... =)
Стварыць кампазіцыю мне дапамог скетч ад Творчага клуба "Пасядзелкі за скрапам"... =)
 

 
Загаловак паштоўкі прапанаваны заданнем ад блога "Даступны скрап" (хаця я звычайна не раблю загалоўкаў непасрэдна звязаных са святам)... =) 
 
 
Выбар некаторых выкарыстаных матэрыялаў прадыктаваны заданнем ад Майстэрні "Вензелік"... АЭ: тканіна + чып... Мне вельмі пабадаецца ў чыпе ад Вензелік, што ёсць негатывы... Іх вельмі цікава і зручна выкарытоўваць ці ў якасці фону, ці ў якасці асноўнага элемента... =)
 
Ну і апошні мой натхніцель... Хто чытае мой блог - ведае... Я займаюся разхламленнем сваіх скрапскарбаў... І гэтае заданне выступае матыватарам - "Я яго зляпіла... "
 
Ну вось на сёння і ўсё... =) Спадзяюся на вашы водгукі і ўражанні ў каментарыях - надта хочацца ведаць, ці атрымаўся ў мяне русцік... =) Дзякую за ўвагу... Да пабачэння!

23 комментария:

  1. Ксения, здорово у тебя вышло :)) Мне очень нравится!

    ОтветитьУдалить
  2. Классная работа, стильная и оригинальная! Здорово, что наш скетч помог сотворить красоту. Спасибо за совместное творчество! С уважением - ТК "Посиделки за скрапом"!

    ОтветитьУдалить
  3. Здорово! Цветок из шпагата шикарный! Спасибо от блога Доступный Скрап.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дзякую... =) вырашыла паспрабаваць зрабіць (а чаму не?) ... і ў выніку ён мне самой так спадабаўся, што з'явілася жаданне выкарыстоўваць такія кветкі ўсюды, дзе ім знойдзеца месца... =)

      Удалить
  4. Понравилось применение анти-чипа и шпагата. Спасибо, что творите с Ярославским скрап-клубом

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дзякую... З задавальненем эксперыментую і раблю новыя для сябе працы... Удзячна за нагоду выпрабаваць сябе ў новым стылі... =)

      Удалить
  5. Какой очаровательный и стильный получился рустик! Спасибо, что творите такую красоту вместе с ТК "Посиделки за скрапом" ;)

    ОтветитьУдалить
  6. Лаконично и очень красиво!!! Спасибо за участие в задании от блога Вензелик)

    ОтветитьУдалить
  7. Очаровательно! Спасибо, что творите вместе с ТК "Посиделки за скрапом"!

    ОтветитьУдалить
  8. Прелестная работа! Рады Вашему участию в задании от Скрапоголиков))

    ОтветитьУдалить
  9. Какая интересная идея! И негатив от чипа, да бывает такой, что хочется применить целиком! И цветок прикольный!!!

    ОтветитьУдалить
  10. Прекрасная работа, интересные элементы и находки! Здорово! Спасибо от ЯрСК!

    ОтветитьУдалить