пятница, 23 июня 2017 г.

СП "Падцягнуць хвасты" - мае 2 наступныя тыдні... =)

Вось амаль і скончыліся наступныя 2 тыдні СП "Падцягнуць хвасты"... пішу пост зараз таму, што еду на лецішча і магу не паспець у нядзелю зрабіць яго...  =)
За гэтыя два тыдні я паспела зрабіць фотаальбом памерамі 15*21см. з нарыхтованага пераплёту... =) Альбом падрабязна паказала раней - рабіла яго для СП "Адзін за ўсіх" ....
Тут пакажу, што было на пачатку і што атрымалася... =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Атрымаўся летні, трохі рамантычны альбом... =) Мая любімая папера ад ТМ "Каралікі", калекцыя "Лета, ах лета"... =)
А вось фота хваста... таго, што было хвастом... =) (прыемнае пачуццё.... ;))...
 
 
На гэтым этапе ў мяне яшчэ пункт 2: з абрэзкаў, астаткаў паперы, вокладак ад планшэтаў, дызайнерскай паперы на ўзлёце натхнення зрабіла для сябе арт-бук... Атрымаўся растропыш, але мне ён вельмі падабаецца... =)
Больш падрабязна паказала раней тут... А зараз некалькі фота...
 

 
 
 
 
 
Арт-бук у дзейнасці... =)
 
 
Абрэзкі, якія паставіла ў мэту скарыстаць у справу я не фатаграфавала... Але гэты атр-бук знатна мне дапамог... =)
 
Банер праекта...
 
Вось такія вынікі атрымаліся... Прапаную, далучайцеся! Гэта вельмі прыемна, калі твае старыя праекты, недадзелы, становяцца самастойнымі прыгожымі рэчамі... =)
Дзякую, што зазірнулі... =)
 

4 комментария:

  1. Ксения, замечательно! Альбом - просто очаровательный! Лёгкий, воздушный, очень романтично! Спасибо от блога 1000moments

    ОтветитьУдалить
  2. Ответы
    1. Дзякую... =) Проста менавіта насупраць вачэй зараз стаіць вялікі кораб з маімі недадзеламі... І мазоліць вочы... =)

      Удалить